23 Mart 2009 Pazartesi

biri beni bu facebook'tan çekip çıkarabilir mi?


yaw bu facebook nemenem bişey yaw.Bundan 1,5 yıl önce bulaştım bu pisliğe; ilk günler nasıl takılıyorum nasıl takılıyorum anlatamam. bide sanki bi bok yapıyorum he, yok profil düzenle yok ilkokul arkadaşını ara..peeh. o ne yaw. geçen e2 de bi talk show izliom_yeni çıktı ya bi tane Conan o brien diil öbürü ,neyse işte orda "how i meet your mother" dizisinin Marshall'ı Jason segel'e soruyo showmen "senin facebook'un var mı?" die bizim jason da dioki " hayır yok, zaten eğer sana ulaşamıyosam bu seni bulamadığımdan değildir, ulaşmak istemiom ki" ya tam olarak öle demedi kelimesi kelimesine de ama işin özü bu yane anlatabiliyomuyum derdimi. nese ya bende işte onu diom hiç bi işime yaramıyo bu lanet bi ara kapattım dayanamadım gene açtım yaw.her gün bakmadan duramıyom . ama yok yok bu böle olmaz kurtulmak lazım en iyisi nette yeni furya başlatsın biri hem yanına kar kalır multi milyoner falan olur bizde facebook tan sıkılıp ona sararız. bence ii fikir wallahi beendim heee..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder