14 Mart 2009 Cumartesi

kahve falı falan filan

ooouuvvv kahve falı ne yaa zenci insanlar görüyorum ben pasoo afsdgfashg

valla şekerim üç vakte kadar bi yolun newyork mu desem şırnak mı bilemedim bayaa uzun.bu arada hayatında biri var isminin için da "a" harfi varmı bunun?yok mu hımm "e" var mı he işte adında "e" var. bu çocuk gay.

aaa ölemiymişşş yaa tühh newyorka gidcem dogru vala bildi kızım sen salak mısn yaaa:)hazır sırası gelmişken burdan alınan dosyalarımdan özür diliyorum.salla falı bi bira falan aç sen ya yada şarap şarap kırmızı olsun ama.

ya o öyle olmaz da şarap sıcak olunca oluodu galiba bi de aslında ben bi ara nescafe falı bakıodum ama annem bi ara jacob alınca bıraktım o falı. ama galiba şarap sıcak oluyodu galiba olmadı cin tonik falı bakarız onlar biliomuş valla.

cin tonik falı bakalım lan o kesin çıkar.bunu böle uzatırım şimdi aslında aklıma igrenc seyler gelio lan.onu bunu bırakta senin için şöle böle diyorlar.

aha kızım gördünmü valla biliyolar. bu arada şöyle böyle diyen cinler dimi? layn bide biz böle cin min diyoruzda basmasınlar 3 harfli falanmı desek.laayyn layn...

ne öldi rengin soldi birden.3 harfli ne yaa bir sürü üç harfli var.mal,kıç,sıç...ne şimdi 3 harfli yaaaa aman ya ne olacak ya ya yaa..

aaa evet tamam evet korkmuyorum ki... ben sıkıldım gidiyorum .çüüüss..

nerdesin sen ya.ne nerdeyim ya hangimiz nerdeyiz ki.nasıl ya portakal oldugunu da yeni ögreniyorum puha sdf tıssss.

tamam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder