14 Mart 2009 Cumartesi

bi günlük blogumuzu kaybettik acılıyız


ıhım ahaıhım ahaaa...sarımsakları bütün yuttum yalnız.yeni banyo yapmıstım oysa kii.

önce başlığı açıklamak istiom benim zeka küpü arkadaşım mal gibi başkasının mailine açmış blogu kapatmak zorunda kaldık.işte ne kadar zekiyiz. bu arada pancake yapmayı öğrendim paso yapıom it gibi yiyoruz.işimiz gücümüz yemek haa. ulan canım sıkkın ve bildiğin bir deli gibi gülmek böğürürcesine kahkahalar atmak istiyorum

böğürürcesine mi lann gülelim eglenelim falan .baslıgı acıklysunda sankı 45678456tanee izleyenimzz varda meraktan öldüler noldu bu bloga die ahaha.içimde nil in son sarkısnın ağacını büyütüyorum sanırım sabahtan beri dinle dinleee

layn mal bi bok yaptın tam yap. yok öle bi günlük blog yaptık kaybettik yazıp kaçmak yook..açıklayacan. bak şimdi hatun kızz ayrıca biz burda sanatımızı icra ediyotruz izleyen olmasa da olur dimi ama dimi haa..

konuşsana ulan..

onu bunu bırakta hindistan a çok canım acıo yaaa..filminde etkisi var sarkınında tabi..ayrıca yaz gelmıcek galba ya.sunuda belırtmek ıstyrum artık ben su koymaya gidiyorum olmadı çay içeriz lan:)

tamam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder