23 Mart 2009 Pazartesi

Pis bir kroyum ve de gururluyum var mı??

var

tamam diyip kaçmıycam bu sefer var mı? tamam var da ne var.

ne var ne yok işte havalar diyorum bende ya bi yaz gelmedi aq.bu nasıl iyi mi?

ayy canım kıyamam nasıl içi yanmış...ne zaman bi geyik dönse ortalıkta lafı döndürüp dolaştırıp yaza getiriyon. peki yaz gelsin de bi bok yapabilcen mi, bi planın falan var mı tatile gitmeyi planlıyon mu mesela?siktir layn sen önce kıçına bi don al önce.......

ya öle tabii bi planım yok la.bizim gibi fakirlerin ne planı olabilir ki yani.bi paris yaparım işte sonra bide amsterdam falan yani bu yazlık bu kadar kızım yaa para yok pul yok ekonomik kriz var anca bölee gecistrcem valla.ondandır bu yaz sevdam yani.

uyh daha neler amsterdam hee!! napcan ki orda sen(burada gözkırpma işareti yapasım geldi şu şekilde;) ama formata uymuyo yapmiiciim )

mal.yaparız bi şeyler yav.bu akşam napalım biliyo musun değişiklik olsun konulu film seyredelim lan valla.ama konulu he.

sanatım geldi diosun. salak ben asla konusuz film izlemem ki zaten. o ne öle ya hıh...hatta ben ortada bi konu yoksa yemek bile yemem. özellikle sevgiyle yapılan koca bir tabak makarna gibisi yok . görüyomusun insan kuş misali konu nerden nereye geldi iyi mi...

ırz düşmanı mısn lan.konusuz film seyretmezmiş eh be.insan oglu kuş misali insan kızı da kedi onun kadar sinsi ve haylaz oldugu kadar da kurnaz oldgu kadar da zeki.dört ayak üstüne düşer hiç aacımaz.ama insan oğlu kuş işte.kuş tek kelime sözle gerek yok.KUŞ.

sus be suuuus. kalk gidelim ben acıktım ne yiycez makarna mı yapsak...

he ya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder