26 Mart 2009 Perşembe


resmi koydum ama ne yazıcagımı bilemedim.bu arada yazımı pembe yapıyorum.arada beyaz oluo istemden idare edin.bununla çok ilgilendiğinizin farkındayım.aman tanrım.
tabancam olsaydı eğer pembe olsun isterdim.neden pembeyi seviyorum bu kadar bilmiyorum.öle yetiştirildik biz.kızsan pembesin bu kadar.beni küçükken döve döve pembe giydirirlerdi annem hep döver babam tekme atardı.kardeşim üstüme basıp geçerdi.öyle bi çocukluk yaşadım ki of diyim.acıların çocuğu heri potırdan beterim aslına bakarsan.kaynım bana atladı bide bunuda yazmam lazım.silah resmine gelince kafama sıkar giderim diycektim.bu bi intahar mektubudur.okuyanların insaniyet namına bana engel olamamaları aksine atlamama yardımcı olmaları bi insanlık borcudur.belkide insanlık ayıbı.benim yaptğımda ayıp.

2 yorum: