24 Mart 2009 Salı

bu ne yaa!!!!!!


sen şimdi uyuz olucan,ben böle ciddi olunca pek sewmiyosun. aslında ben de sevmiyorum kendimi ciddiyken. ne biliyim sıkılıyorum, kendime kıl bile olabiliyorum hatta... ama yapacak bişey yok ben böyleyim. ama biliyomusun zaten çok farketmio çünkü ben ciddiyken de pek ciddiye alınmıyorum. ama işin garip kısmı nedense espirilerim daha gerçekçi geliyo etrafımdaki mallara. yalan söyleyince inanırda bu sefiller, doğruyu söyleyince siktir lan derler.ne dersin biraz şerefsizlik olmuyor mu böyle? yani dürüst ol die kıçını yırtarlar da gerçek olan şeyi kıçına sokarlar. kimse kimseden ahlaklı değilken lanet olası etrafımda herkes herkese ahlak dersi werir. bu ne layn a.q...bu ne layn . bide madem bu kadar çirkin doğru olmak duyunca duymazdan gelirler çünkü ne atıp tutuyon be denyo" doğruluk,dürüstlük iyidir" diye gerizakalı mal. bak sinirlendim şimdi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder